Služby infolinek, umíme pečovat o Vaše zákazníky tak, jako by byli naši vlastní!
S námi dokážete efektivně, profesionálně a dynamicky růst a získat nový potenciál Vám i Vašim zákazníkům!
S naším řešením pasivních linek a navazujících aktivit dosáhneme maximální spokojenosti Vašeho zákazníka.
V dokonalé obsluze Vašich zákazníků nám pomáhá inovativní a moderní technologické řešení call centra, které nabízí možnost multikanálové obsluhy.
Jsme schopni pro Vás zajistit kompletní řešení, včetně zelené, bílé nebo jiné barevné linky. Umíme technologicky zajistit rozdělení provozu mezi Vámi obsluhované linky a naše linky jsou pak využívány jako linky přepadové v exponovaných časech. Samozřejmostí je možnost nastavení IVR systému a hlasových schránek.
Poskytujeme i poradenství, jak zlepšit Vaše zákaznické procesy, tak aby obsluha zákazníka byla co nejefektivnější a poskytovala vysoký standard kvality. Díky našemu dlouholetému know-how pro Vás umíme postavit call centrum na klíč.
Naše hlavní devizy směrem k Vašemu zákazníkovi
- Garantovaná dostupnost telefonních linek
- Multikanálová obsluha zákazníka (e-maily, SMS)
- Umění prodat další službu
- Spokojený zákazník na první zavolání
- Získání a vyhodnocení cenné zpětné vazby od zákazníka
Služby, které nabízíme v rámci pasivního telemarketingu
- Informační linky a help linky
- Zákaznické linky s možností obsluhy 24/ 7
- Objednávkové linky s orientací na další doprodej zboží (cross-sell)
- Poprodejní servis
- Soutěžní linky
- Technická podpora (1. i 2. úroveň služby)
- Servisní linky
- Krizové linky
- Kompletní správa věrnostních klubů
- Služba call centra na klíč